READING

Un nou concept de salon L’Oréal

Un nou concept de salon L’Oréal

50 de saloane de înfrumusețare vor primi sprijin din partea producătorului de cosmetice L’Oréal. Prin Divizia de Produse Profesionale, L’Oréal lansează în România Salon Emotion, un nou concept de saloane de înfrumusețare, creat pentru a contribui la creșterea cu peste 20% a consumului de produse și servicii profesionale de înfrumusețare. Producătorul de cosmetice francez investește astfel în educația de afaceri a proprietarilor de saloane, dar și în redecorarea și digitalizarea saloanelor de înfrumusețare.

Programul pilot va fi extins până la sfârșitul anului 2018 la 200 de saloane, la nivel național.

Pe parcursul proiectului de redefinire și transformare a saloanelor în ”Salon Emotion”, proprietarii acestora vor primi sprijin personalizat, de la sfaturi și planuri, până la elemente pentru transformarea fizică a saloanelor, printre care: ”motion windows”, ”connected mirrors” sau ecrane digitale.

Divizia de Produse Profesionale a L’Oréal România a fost lansată în 2004, cu brandurile L’Oréal Professionnel, Matrix și Kerastase, destinate folosirii în saloane profesionale de îngrijire. Pe parcursul ultimilor 13 ani, divizia a susținut numeroase programe de training și de educație.

”Dacă până de curând decizia de cumpărare a produselor și serviciilor unui salon de înfrumusețare depindea doar de calitatea acestora, acum clientele își doresc o experiență completă, vor să pătrundă într-un spațiu modern și conectat. Este exact ce ne propunem cu Salon Emotion – să ne ajutăm partenerii să integreze noile tehnologii, să le combine cu expertiza lor și să creeze experiențele pe care clienții le caută atunci când aleg între un loc sau altul”, a declarat Ruxandra Găbudean, Director General al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oréal România.

La baza demarării proiectului stau câteva studii care arată că: 76% dintre femeile din România merg la salon; o dată la 2 luni este frecvența medie a vizitelor la salon;  70% dintre femei se simt neliniștite când intră în salon pentru prima dată și 51% dintre femei se simt grăbite de personalul din salon.

Noul concept a fost lansat în cadrul unei conferințe de business organizate de Divizia de Produse Profesionale a L’Oréal România pentru proprietarii de saloane.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.