READING

Unilever: creștere din piețele emergente și segmen...

Unilever: creștere din piețele emergente și segmentul de home care

Vânzările globale ale gigantului Unilever au crescut anul trecut cu 2,9%, evoluție influențată de creșterea înregistrată pe piețele emergente (+5,3%) și de diviza produselor de curățenie (Home Care, cu o creștere de 6,1%).

Divizia de cosmetice și produse de îngrijire personală a crescut cu 2,6%. Cel mai mult au crescut vânzările de deodorate, în special Dove. De asemenea, gamele Rexona Clinical și Dove cu conținut zero de aluminium au avut evoluții bune.

Creșterea pe segmentul produselor de curățare a pielii a stagnat din cauza reducerilor de preț. Creșterea Dove a fost susținută de inovațiile legate de produsele ”microbiome-friendly”.

În categoria produselor de îngrijire a pielii, Pond’s și Vaseline au avut rezultate bune, unele pe baza inovațiilor precum crema Pond’s Glow Up.

Produsele de îngrijire orală au crescut ușor în categoriile pe bază de ingrediente naturale (cărbune, aloe și cuișoare).

Mărcile Prestige au continuat să aibă creșteri de două cifre, cu rezultate bune din partea Dermalogica, Hourglass și Living Proof. Portofoliul Unilever a fost extins, recent, cu brandul francez de dermatocosmetice Garancia și cu Tatcha, un brand modern cu rădăcini în ritualurile clasice de îngrijire din Kyoto.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.