READING

Unilever: vânzări de 27,7 miliarde de euro în prim...

Unilever: vânzări de 27,7 miliarde de euro în prima jumătate a anului

Rezultatele financiare anunțate de Unilever pentru prima jumătate a anului indică o creștere de 5,5% a cifrei de afaceri, până la suma de 27,7 miliarde de euro, peste nivelul piețelor în care gigantul mondial activează și care se situează, potrivit comentariilor făcute de Paul Polman, CEO al Unilever, la 3-5%.

Categoria produselor de îngrijire personală din portofoliul companiei a continuat să crească. Astfel, rezultate bune au fost înregistrate pe segmentul produselor de îngrijire orală, în special datorită lansării unor produse premium precum noile game: Signal Enamel Repair și Signal White Now Care Correction cu tehnologie blue ray în Franța.
Gama Baby Dove a fost lansată pe 19 piețe, iar brandul Lifebuoy cu formula Activ Silver pentru o mai mare protecție contra germenilor a fost lansat în Asia. În Indonezia a fost lansat un nou brand – Hijab Fresh.

Categoria deodorantelor a crescut datorită noilor variante de spray-uri uscate din SUA și a  antiperspirantelor Dove cu formule îmbunătățite, lansate în 65 de țări.

Pe segmentul produselor de îngrijire a părului, creșterea a fost impulsionată de Sunsilk, brandn apreciat de millennials.

În 2016 Unilever a avut o cifră de afaceri de 52,7 miliarde de euro.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.