READING

Vanya Panayotova, L’Oréal: vrem să devenim compani...

Vanya Panayotova, L’Oréal: vrem să devenim compania de beauty tech nr. 1 din România

După un 2018 care a fost cel mai bun an al companiei, noul Country General Manager al L’Oréal România, are planuri ambițioase. ”Toate diviziile noastre au avut creșteri în primul trimestru al acestui an și vrem ca în următoarele luni din 2019 să continuăm în acelaşi ritm de creștere. Vom lansa noi produse și vom deschide noi magazine proprii, concomitent cu continuarea planurilor de extindere pe zona de digital”,  a precizat Vanya Panayotova, Country General Manager al companiei de cosmetice L’Oréal România, la prima întâlnire cu presa din România.

Vanya Panayotova, Country General Manager, L’Oréal România

Vanya Panayotova a preluat oficial această funcție din ianuarie 2019 și este prima femeie aflată la cârma operațiunilor locale în cei peste 20 de ani de când compania franceză L’Oréal este prezentă pe piața românească. Anterior, compania a fost condusă, interimar, timp de o jumătate de an, de Javier Labarta, iar în intervalul ianuarie 2012 până în iulie 2018, la conducerea operațiunilor s-a aflat Gilles Antoine.

”Vânzările online reprezintă unul dintre marile noastre pariuri și la nivel global acestea sunt o direcție importantă. În România, în primul trimestru al anului, ne-am triplat vânzările online comparativ cu același trimestru al anului trecut”, a punctat  Panayotova la prima întânire cu presa în noua poziție la conducerea L’Oréal.

Obiectivul nostru este să devenim compania de beauty tech numărul 1 din România” – Vanya Panayotova.

Pe lângă dezvoltarea vânzărilor online, compania investește masiv în soluții digitale și noi tehnologii. Recent, L’Oréal România a lansat primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică – Effaclar SPOTSCAN. Produsul este creat cu ajutorul inteligenței artificiale și dezvoltat împreună cu medici dermatologi pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor pielii cu tendință acneică.

Totdată, La Roche-Posay a lansat My UV patch, un plasture care măsoară nivelul de raze ultraviolete la care ne expunem, My Skin Track UV, un senzor care măsoară expunerea la raze UV, poluare, polen și umiditate și My Skin Track pH, un senzor care permite măsurarea nivelului de pH al pielii. L’Oréal Professionnel a lansat aplicația Style My Hair care permite testarea unor coafuri și culori noi de păr, folosind realitatea augmentată, brandul NYX Professional Make-Up deține o cameră care permite identificarea nuanței de ten, iar brandul Kerastase a lansat aplicația Kprofile – pentru diagnosticarea părului în salon. Cu ajutorul camerei Kcamera, care permite mărirea imaginilor de până la 500x, se poate observa în profunzime starea părului și a scalpului.

Din 2015, L’Oréal a deschis în România magazine monobrand proprii, în prezent, deținând 6 magazine Kiehl’s, 6 magazine NYX și o parfumerie de nișă, Cologne, recent inaugurată în Băneasa Shopping Mall.

Afacerile L’Oréal România au crescut în 2018 cu peste 10%, depăşind pragul de 400 milioane. lei.

Cine este Vanya Panayotova?

Vanya Panayotova se află pentru a treia oară pe piața românească, unde a deținut două poziții diferite în trecut, pe cea de General Manager al companiei de distribuție Orbico România și Sector Manager Market Strategy & Planning în cadrul Procter&Gamble. Și-a început cariera în P&G și a continuat dezvoltarea profesională în cadrul Mondelez International, unde a deținut poziții de management în Europa de Est, Africa și Orientul Mijlociu. Este absolventă a Universității de Medicină din Varna și are un doctorat în științe medicale. S-a născut în Varna, este căsătorită și are doi copii.

În afară de limba maternă, vorbește fluent sârbă, rusă și engleză, iar de la începutul acestui an învață și limba română.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.