READING

Vânzări Answear de peste 1 milion de lei

Vânzări Answear de peste 1 milion de lei

Campania Crazy Sale Days, organizată în premieră de Answear.ro, a generat vânzări de peste 1 milion de lei în doar câteva zile. Produsele cu cele mai bune vânzări au fost pantofii sport, tricourile și gențile.

Peste 55% dintre vizitele înregistrate în timpul Crazy Sale Days au venit de pe dispozitivele mobile, telefoane mobile sau tablete. În perioada campaniei, cei mai mulți români au intrat pe site-ul www.answear.ro între orele 21.00-22.30, cele mai mai multe comenzi înregistrându-se în ultima zi de campanie.

”În medie, am înregistrat cu 25% mai multe vizite în fiecare zi, iar timpul mediu petrecut de utilizatori navigând prin categoriile site-ului a crescut cu peste 10%” – Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Valoarea reducerilor acordate a fost și de 80%, pentru unele produse reducerea fiind de peste 1.000 lei.

Brandurile preferate cu ocazia Crazy Sale Days au fost Tommy Hilfiger, New Balance, Missguided, adidas Originals, Guess și Medicine. Categoriile cu cele mai multe produse ofertate în cadrul campaniei au fost: rochiile, tricourile, încălțămintea sport și accesoriile.

Answear.ro face parte din grupul cu același nume originar din Polonia, lansat în urmă cu șapte ani. Prezent în alte cinci piețe, magazinul online oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *