READING

Vânzări Puma de 1,9 miliarde de euro în prima jumă...

Vânzări Puma de 1,9 miliarde de euro în prima jumătate a anului

Vâzările Puma din prima jumătatea  anului 2017 au ajuns la valoarea de 1,9 miliarde de euro (+18% raportat la perioada anterioară a anului trecut). Cel mai important vector de creștere a fost divizia de încălțăminte, iar creșteri de două cifre au fost înregistrate în toate regiunile.

Puma este unul dintre cele mai mari branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii sportive din lume, lansat în urmă cu mai bine de 65 de ani, Puma, parte din grupul Kering, deține brandurile Puma, Cobra Golf și Dobotex. Produsele Puma se vând în peste 120 de țări. Compania, cu sediul central în Herzogenaurach (Germania), are peste 10.000 de angajați.

Brandul Puma este deținut de gigantul mondial Kering, din portofololiul căruia fac parte și branduri de lux precum Gucci, Bottega Veneta, Alexander McQueen sau Balenciaga.

Prima jumătate a anului a însemnat pentru grupul Kering venituri consolidate de peste 7,29 miliarde de euro, în creștere cu 26,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Încasările din produse de lux au crescut cu 28,3% comparativ cu anul trecut, iar cele din produse sportive și de lifestyle au crescut cu 14,3%.

Anul trecut, grupul Kering a avut vânzări de peste 12,38 de miliarde de euro și peste 40.000 de angajați.

Bilanzpressekonferenz Puma SE am 09.02.2017 in Herzogenaurach zur Geschäftsentwicklung im vierten Quartal 2016.
Puma-Logo
Foto: (c) RALF RÖDEL / Puma

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *