READING

Vânzările Estée Lauder, în creștere cu 17%

Vânzările Estée Lauder, în creștere cu 17%

Estée Lauder a avut vânzări nete de 3,74 de miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului fiscal curent, în creștere cu 17%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Achiziția brandurilor Too Faced și Becca a contribuit cu aproximativ 2% la această creștere.

Profitul net a fost de 123 de milioane de dolari și este suma care a rămas după plata taxelor, în urma schimbărilor legislative intrate în vigoare în decembrie 2017 (U.S. Tax Cuts and Jobs Act).

”În al doilea trimestru, rezultatele noastre au fost excepționale. Fără fluctuațiile de curs valutar, încasările noastre au crescut 14%, datorită consolidării vânzărilor din retailul de travel, din e-commerce și  ale celor din Asia. De asemenea, câteva piețe europene, printre care Italia și Benelux au avut creștere de două cifre procentuale, iar în perioada sărbătorilor, brandurile noastre s-au vândut foarte bine în online”, declară Fabrizio Freda, președinte și CEO al companiei.

Vânzările de produse de îngrijire au totalizat 1,49 mld.$, iar produsele de machiaj au înregistrat vânzări de 1,5 mld.$. Vânzările nete de parfumuri au însumat 565 milioane de dolari.

Vânzările au fost impulsionate în special de brandurile Estée Lauder, La Mer, Origins, Glamglow și Clinique. Brandul Estée Lauder a crescut peste tot în lume, în special în China și în retailul de travel, în special datorită recentei lansări a produsului Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix, precum și a altor produse similare pentru Advanced Night Repair. În categoria La Mer, cea mai de succes gamă a fost Genaissance, de asemenea, lansarea The Moisturizing Matte Lotion a fost foarte bine primită.

Pe regiuni, cele mai mari încasări provin din Europa, Orientul Mijlociu și Asia – peste 1,56 mld.$, urmate de America – 1,3 mld.$.

Foto: Estée Lauder

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *