READING

Vânzările online Farmec, în creștere cu 46%

Vânzările online Farmec, în creștere cu 46%

Farmec avut în 2019 o creștere accelerată a veniturilor generate de vânzările online. Acestea au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obținute în 2018, iar pentru 2020, producătorul clujean estimează o creștere de cel puțin 25%.

De asemenea, compania estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere de circa 15%.

 

”Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online. ”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.

Valoarea medie a coșului de cumpărături este de peste 150 de lei, cele mai apreciate game din portofoliul companiei în 2019 fiind: Gerovital H3 Evolution; Aslavital; Farmec; Gerovital Tratament Expert; Gerovital Beauty (gama de cosmetică decorativă)

De anul acesta, Farmec a început implementarea a două noi modalități de livrare pentru comenzile online: ridicarea comenzilor direct din magazinele de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere.

Tranzacțiile pe mobil

Tranzacțiile efectuate de pe telefonul mobil au crescut cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018. Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile. În plus, platforma online va dispune de un nou format, cu funcționalități cât mai intuitive pentru consumatori.

Metode de plată

Din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.