READING

Wardrobing. Cum abordează un brand de fashion aces...

Wardrobing. Cum abordează un brand de fashion acest concept?  

“Wardrobing”. Este conceptul, din ce în ce mai în vogă, care defineşte acțiunea de cumpărare a unui outfit, purtarea și ulterior returnarea acestuia. Mulți oameni fac asta, iar brandurile de fashion nu știu cum să gestioneze această situaţie. Nu și brandul italian Diesel, recunoscut pentru inițiativele inedite din ultimii anii, care prezintă noua sa campanie de toamnă, denumită  “Enjoy Before Returning”: o poziţionare jucăușă, nonconformistă față de acest subiect controversat. În loc să condamne wardrobingul, brandul ajunge să tolereze acest curent. Dacă aceşti cumpărători achiziționează, poartă și returnează un obiect vestimentar, de ce să nu se bucure pe deplin de proces?

Fotografiile și clipul campaniei au fost realizate și regizate de fotograful Angelo Pennetta. În lentilele acestuia, wardroberii poartă noua colecție de toamnă Diesel, accesorizată cu ceasuri și ochelari de soare. Toate itemurile – inclusiv ilustrațiile separate ale ceasurilor, fără a fi purtate, fotografiate de Robert Badin – împărtășesc același fir narativ al purtării la vedere a etichetei.

Clipul autoironic – regizat de Similar But Different – a fost lansat chiar înainte de Săptămâna Modei de la New York. Filmul portretizează diferiți petrecăreți care se bucură de o noapte lungă în ținute Diesel cu etichetele ”foarte” la vedere – ținute pe care în mod evident le vor returna a doua zi. Pe parcursul clipului, o voce de fundal recită în mod ironic politica de returnare Diesel. Motivul? Diesel nu apără această acțiune dar nici nu o întoarce împotriva ta.

Conceptul creativ de ansamblu al campaniei și execuția au fost realizate de Publicis Italia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.