Al zecelea magazin Mathilde

Cu o investiție de 70.000 de euro, brandul românesc Mathilde, lansat în 1994, în Brașov, a inaugurat, recent, un nou concept store în București. Noul magazin, situat pe Calea Dorobanți nr. 126 – 130, are o  suprafață de 80 metri pătrați și este al zecelea din rețeua națională a brandului.

Primul magazin Mathilde a fost inaugurat în 2013, în prezent compania are 80 de angajați și o rețea de distribuție extinsă prin parteneriate locale și vânzări estimate la 1,4 milioane de euro la finalul acestui an.

Până în 2020, compania estimează să ajungă la vânzări de două milioane de euro. De altfel, vânzările online s-au triplat din 2013 până astăzi, ajungând să reprezinte 9% din totalul vânzărilor din acest an.

Pe viitor, Mathilde își dorește să aibă magazine deschise în fiecare oraș din țară, dar și în străinătate.

Mathilde Gheșea, fondatoarea brandului Mathilde

“Orașul meu de suflet e Paris, iar visul meu e să ajung și acolo” – Mathilde Gheșea, creatoarea brandului.

Brandul și-a diversificat portofoliul de produse, oferind acum și modele unicat de pantofi, făcute pe comandă, însă fondatorii brandului iau în calcul lansarea unei linii mai conformiste de pantofi, cu modele produse în serie.

Creațiile Mathilde sunt disponibile în România în reprezentanțele din Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara, Deva, în rețeaua distribuitorilor din întreaga țară, dar și online pe www.mathilde.ro

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.